Termeni si conditii

Termeni și condiții pentru e-shopul www.ahprofi.ro

Acești termeni și condiții se aplică achizițiilor din magazinul online www.ahprofi.ro (denumit în continuare e-shop), operat de AHProfi s.r.o.

1. Detalii de contact

AHProfi s.r.o. Adresa: V. Brožíka 427, 330 02 Dýšina

Înscris: RA la CJ din Pilsen, secțiunea C, introducerea 6806 din 01.08.1995

Număr de cont pentru plată prin transfer bancar:

KB:

IBAN: CZ12 0100 0001 2331 1017 0207

SWIFT: KOMBCZPPXXX

Email: vanzari@ahprofi.ro

Tel.: +40 0725717086

Numărul TVA: CZ64357767

Vânzătorul se obligă să răspundă imediat la corespondența scrisă sau electronică a cumpărătorului, cel târziu în termen de trei zile lucrătoare.

1.1 Acești termeni și condiții au fost au fost elaborate în conformitate cu prevederile articolului 1751 alineatul 1 din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil (denumit în continuare „Codul civil”), definind și specificând drepturile și obligațiile vânzătorului (denumit în continuare „furnizorul”) și cumpărătorul, numărul de identificare a cumpărătorului sau clientul cu ridicata (denumit în continuare „cumpărătorul”) și reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale părților care decurg în legătură sau în baza contractului de cumpărare (denumit în continuare „contractul de cumpărare”) încheiat între furnizor și o altă persoană fizică sau juridică; care poate fi un antreprenor sau un consumator (denumit în continuare „cumpărătorul”) prin intermediul magazinului online al furnizorului. Magazinul online este operat de vânzător pe un site web situat la adresa de internet ahprofi.cz (denumit în continuare „magazin electronic”), prin interfața site-ului web (denumită în continuare „interfața web a magazinului”).

1.2 Dispozițiile care se abat de la termenii și condiții pot fi convenite în contractul de cumpărare. Abaterile de prevederi în contractul de achiziție au prioritate față de dispozițiile termenilor și condițiilor.

1.3 Prevederile termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Contractul de cumpărare și condițiile comerciale sunt întocmite în limba română. Contractul de cumpărare poate fi încheiat numai în limba română.

1.4 Termenii și condițiile pot fi modificate sau completate de furnizor. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.

2. Informații de bază și definiții

Informațiile despre bunuri și prețul furnizat de vânzător sunt obligatorii, cu excepția unei erori evidente. Prețurile sunt prezentate, inclusiv toate taxele (de ex. TVA) și taxele, cu excepția costurilor de livrare și ambalare a bunurilor.

Acceptarea unei oferte cu un supliment, abatere sau eroare evidentă nu este acceptarea ofertei.

Confirmarea conținutului contractului încheiat într-o altă formă decât cea scrisă, care arată abateri de la conținutul efectiv convenit al contractului, nu are niciun efect juridic.

Acceptarea performanței nesolicitate de către cumpărător nu înseamnă acceptarea ofertei.

Fotografiile postate pe site-ul magazinului corespund mărfurilor vândute.

2.1 Definiții

Contract de cumpărare - un contract privind transferul drepturilor de proprietate conform Codului civil, care definește, modifică sau clarifică termenii generali definiți în noul Cod civil. Părțile contractante sunt, pe de o parte, un furnizor și, pe de altă parte, un consumator, un consumator corporativ sau un client cu ridicata.

Furnizor (vânzător) - o persoană care acționează în sfera afacerii sale sau a altei activități antreprenoriale la încheierea și îndeplinirea unui contract. Aceștia sunt antreprenori care direct sau prin intermediul altor antreprenori furnizează cumpărătorului produse sau furnizează servicii.

Consumator (cumpărător) - o persoană fizică care nu acționează în sfera afacerii sale sau a altei activități antreprenoriale atunci când încheie și îndeplinește un contract. Este o persoană fizică care cumpără produse sau utilizează servicii în alt scop decât să facă afaceri cu aceste produse sau servicii (nu realizează vânzări cu ridicata sau cu amănuntul).

Consumator corporativ (ID cumpărător) - o persoană fizică, antreprenor sau persoană juridică care achiziționează produse sau folosește servicii în scopul afacerii lor (pentru propriul consum). Această persoană nu cumpără produse sau servicii pentru revânzare (nu rulează cu ridicata sau cu amănuntul).

Client cu ridicata - o persoană fizică, antreprenor sau persoană juridică care achiziționează produse sau utilizează servicii în scopul afacerii sale sau al altei activități antreprenoriale în scopul revânzării (operează vânzări angro sau cu amănuntul).

Cumpărător - un concept care combină condițiile pentru consumatori, consumatori corporativi și clienți angro.

Transport standard (colet) - greutatea maximă a lotului 50 kg, lungimea maximă a lotului (partea cea mai lungă) 200 cm și în același timp suma circumferinței și lungimii lotului maxim 300 cm.

Expediere supradimensionată (palet) - expediere care depășește greutatea de 50 kg sau lungimea expediției (cea mai lungă parte) mai mare de 200 cm și în același timp suma circumferinței și lungimii expediției este mai mare de 300 cm. Acest tip de transport va fi ambalat și transportat pe paleți.

2.2 Disponibilitate:

„În stoc - gata de expediere” - mărfurile sunt în stoc (la sucursală sau în depozitul extern al vânzătorului) și pot fi ridicate personal la sucursală la V. Brožíka 427, Plzeň, 330 02 în timpul săptămânii, consultați programul de lucru 8 - 16 .La comandarea standard a mărfurilor în termen de 24 ore (expediere standard - colete), mărfurile sunt, de obicei, expediate în ziua primirii comenzii și vă puteți aștepta în conformitate cu următoarile zile lucrătoare a operatorului de transport (nu suntem responsabili pentru livrarea întârziată de către operatorul de transport). Un transport supradimensionat (palet) este de obicei livrat în următoarile 3 zile lucrătoare după primirea comenzii.

„Stocul furnizorului” - mărfurile sunt în stoc la furnizorul nostru. Mărfurile comandate vor fi scoase din depozitare în aproximativ 3 zile lucrătoare și sunt apoi gata de colectare personală sau trimise printr-un serviciu de curierat.

„Mărfurile cu disponibilitate x zile / săptămâni” (mărfuri non-stoc) sunt de obicei livrate în ziua stocării și sunt definite de informațiile de disponibilitate din detaliile produsului (de exemplu, până la 3 zile / până la 8 zile / până la 3 săptămâni etc.). Majoritatea produselor sunt expediate între a doua și a opta zi lucrătoare din ziua comenzii. Dacă bunurile dvs. nu sunt expediate în perioada specificată în momentul comenzii, vă vom contacta și vă vom informa cu privire la starea comenzii nu mai târziu de următoarea zi lucrătoare. În cazul unui timp de livrare individual, vă vom informa cu privire la data expedierii individuale.

„La cerere” - mărfurile nu sunt în stoc și nu au disponibilitate fixă ​​la furnizorul nostru. Scrieți-ne o întrebare prin formularul online, trimiteți un e-mail sau contactați-ne la +40 736 199 862. Vom verifica imediat disponibilitatea actuală a produsului și, dacă este necesar, vom sugera o alternativă cu o disponibilitate mai bună. Comenzile ulterioare vor fi făcute prin e-mail sau telefon.

2.3 Metoda de transport:

Serviciu de curierat în Romania - mărfurile sunt predate transportatorului, ceea ce asigură livrările imediată a consignației, de obicei în următoarea zi lucrătoare de la primirea ei. Livrarea transportului către transportator este condiționată de disponibilitatea mărfurilor (vezi mai sus).

O livrare standard în valoare de peste 599 RON cu TVA este livrare GRATUITĂ.

Transportul GRATUIT este pentru o consignație de dimensiuni standard, adică suma circumferinței consignației cu lungimea acestuia nu depășește 3 m și cântărește până la 50 kg în valoare de peste 599 RON cu TVA.

2.4 Mod de plată:

Visa, Mastercard - plata se face folosind gateway-ul de plată GP webpay.

3. Contul utilizatorului

3.1 Pe baza înregistrării cumpărătorului efectuată pe site, cumpărătorul poate accesa interfața sa de utilizator. Din interfața sa de utilizator (denumită în continuare „contul de utilizator”), cumpărătorul poate comanda bunuri, vizualiza comenzile anterioare și, dacă este inclus în programul de loialitate sau în modulul de vânzare cu ridicata, își va vedea prețurile individuale la afișarea produselor.

3.2 Atunci când se înregistrează pe site-ul web și când comandă bunuri, cumpărătorul este obligat să precizeze toate datele corect și cu adevărat. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele specificate în contul de utilizator în cazul oricărei modificări. Datele furnizate de cumpărător în contul de utilizator și la comandarea mărfurilor sunt considerate corecte de către furnizor.

3.3 Accesul la contul de utilizator este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare pentru accesarea contului său de utilizator.

3.4 Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de utilizator de către terți.

3.5 Cumpărătorul nu are dreptul să afișeze detalii despre contul de utilizator, prețurile individuale și ofertele speciale către terți.

3.6 Furnizorul poate anula contul de utilizator, mai ales în cazul în care Cumpărătorul nu își folosește contul de utilizator mai mult de 12 luni sau în cazul în care Cumpărătorul își încalcă obligațiile care decurg din contractul de cumpărare (inclusiv termenii și condițiile). În același timp, furnizorul va anula contul la cererea expresă a cumpărătorului.

3.7 Cumpărătorul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil non-stop, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale Vânzătorului sau întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului terților.

4. Încheierea unui contract de cumpărare (comandarea mărfurilor)

4.1 Orice prezentare a bunurilor plasate pe interfața web a magazinului are caracter informativ și furnizorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare cu privire la aceste bunuri. Dispozițiile articolului 1732 alin. 2 din Codul civil nu se aplică.

4.2 Interfața web a magazinului conține informații despre bunuri, inclusiv prețurile bunurilor individuale. Prețurile bunurilor sunt listate atât fără taxă pe valoarea adăugată, cât și taxe pe valoarea adăugată și toate taxele aferente. Prețurile mărfurilor rămân valabile atât timp cât sunt afișate pe interfața web a magazinului. Această prevedere nu limitează capacitatea furnizorului de a încheia un contract de cumpărare în condiții convenite individual. Prețurile individuale, pentru clienții incluși în programul de loialitate sau în modulul en-gros, sunt afișate după conectarea la contul de utilizator, dacă cumpărătorul nu se conectează, va comanda marfa la prețuri de bază.

4.3 Interfața web a magazinului conține, de asemenea, informații despre costurile asociate ambalării și livrării mărfurilor. Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării bunurilor enumerate în interfața web a magazinului sunt valabile numai în cazul în care bunurile sunt livrate pe teritoriul Republicii Cehe.

4.4 Pentru a comanda mărfuri, cumpărătorul completează formularul de comandă din interfața web a magazinului. Formularul de comandă conține în special informații despre:

4.4.1 bunuri comandate (bunurile comandate sunt „introduse” de cumpărător în coșul de cumpărături electronic al interfeței web a magazinului),

4.4.2 metoda de plată a prețului de achiziție a bunurilor, informații despre metoda necesară de livrare a bunurilor comandate și

4.4.3 informații despre costurile asociate livrării bunurilor (denumite în continuare „comanda”); și

4.4.4 date personale ale cumpărătorului. Conectarea la contul de utilizator completează datele personale.

4.5 Înainte de a trimite comanda către furnizor, cumpărătorul are voie să verifice și să schimbe datele pe care cumpărătorul le-a introdus în comandă, chiar și în ceea ce privește capacitatea cumpărătorului de a detecta și corecta erorile făcute la introducerea datelor în comandă. Cumpărătorul trimite comanda către furnizor făcând clic pe butonul „Comandă obligatorie”. Informațiile furnizate în comandă sunt considerate corecte de către furnizor. Imediat după primirea comenzii, Furnizorul va confirma această primire către Cumpărător prin e-mail la adresa de e-mail a Cumpărătorului specificată în contul de utilizator sau în comandă (denumită în continuare „adresa de e-mail a Cumpărătorului”).

4.6 Furnizorul are întotdeauna dreptul, în funcție de natura comenzii (cantitatea de mărfuri, prețul de achiziție, costurile estimate de expediere), să solicite Cumpărătorului confirmarea suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau prin telefon).

4.7 Relația contractuală dintre furnizor și cumpărător apare din livrarea acceptării comenzii (acceptarea - momentul livrării consimțământului obligatoriu al furnizorului la comanda cumpărătorului), care este trimis de furnizor cumpărătorului prin e-mail la adresa de e-mail a cumpărătorului. Comanda este confirmată telefonic sau electronic în câteva minute de la trimiterea formularului de comandă. Veți primi întotdeauna documentul fiscal împreună cu bunurile, dacă nu se specifică altfel mai jos.

4.8 Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță la încheierea contractului de cumpărare. Costurile suportate de cumpărător în utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice) vor fi suportate chiar de cumpărător, iar aceste costuri nu diferă de tariful de bază.

4.9 Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul confirmă că a citit acești termeni și condiții și că este de acord cu aceștia. Cumpărătorul este suficient de informat cu privire la acești termeni și condiții, care fac parte integrantă din contractul de cumpărare, și are posibilitatea să se familiarizeze cu aceștia (meniul magazinului electronic, subsolul magazinului electronic, caseta de selectare cu un link către pagina de termeni și condiții generale din coș).

4.10 Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul confirmă că a citit principiile protecției datelor cu caracter personal și că este de acord cu acestea. Cumpărătorul este suficient de informat cu privire la aceste principii de protecție a datelor cu caracter personal, care fac parte integrantă din contractul de cumpărare și are posibilitatea de a se familiariza cu acestea înainte de a plasa comanda (meniul eshop, subsolul eshop, caseta de selectare cu un link către pagina politicii de confidențialitate din coș) .

4.11 Contractul este încheiat în limba română. Contractul încheiat este arhivat de furnizor în scopul îndeplinirii sale cu succes și nu este accesibil terților părți neparticipante (cu excepția cazurilor prevăzute de lege). Informațiile privind etapele tehnice individuale care duc la încheierea contractului sunt evidente din acești termeni și condiții, unde acest proces este clar descris. Acești termeni și condiții sunt afișați pe site-ul web al magazinului online www.ahprofi.ro, astfel arhivarea și reproducerea acestora de către cumpărător este activată.

5. Prețul bunurilor și condițiile de plată

5.1 Prețul bunurilor conform contractului de cumpărare este plătit de cumpărător în modul conform 2.4 din acești termeni și condiții.

5.2 Împreună cu prețul de cumpărare, cumpărătorul este obligat să plătească furnizorului costurile asociate ambalării și livrării bunurilor în suma convenită. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres, prețul de achiziție include și costurile asociate ambalării și livrării bunurilor.

5.3 Furnizorul nu necesită un avans sau altă plată similară de la Cumpărător. Acest lucru nu afectează prevederile articolului 4.6 din Termeni și condiții referitoare la obligația de a plăti în avans prețul de achiziție al bunurilor.

5.4 În cazul plății în numerar sau în cazul plății la livrare, prețul de achiziție se plătește la primirea bunurilor. În cazul plății fără numerar cu cardul, aceasta se datorează în momentul încheierii contractului de cumpărare. În cazul plății fără numerar la scadență, prețul de achiziție se plătește în termen de 14 zile de la încheierea contractului de cumpărare.

5.5 În cazul plăților fără numerar, cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție al bunurilor împreună cu identificatorul de plată. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită atunci când suma relevantă este creditată în contul furnizorului.

5.6 Furnizorul are dreptul, mai ales în cazul în care Cumpărătorul nu furnizează o confirmare suplimentară a comenzii (articolul 4.6), să solicite plata întregului preț de achiziție înainte de a trimite bunurile Cumpărătorului. Dispozițiile articolului 2119 alin. 1 din Codul civil nu se aplică.

5.7 Orice reducere la prețul bunurilor oferite de furnizor cumpărătorului nu poate fi combinată între ele.

5.8 Dacă acest lucru este obișnuit în relațiile de afaceri sau dacă se stipulează astfel prin reglementări legale în general obligatorii, furnizorul va emite cumpărătorului un document fiscal - o factură - cu privire la plățile efectuate în baza contractului de cumpărare. Furnizorul plătește taxa pe valoarea adăugată. Documentul fiscal - factura este emisă de furnizor cumpărătorului după plata prețului bunurilor și este trimisă în formă electronică la adresa electronică a consumatorului, consumatorului corporativ sau clientului cu ridicata sau predată acestuia la livrarea bunurilor.

5.9 Conform Legii privind înregistrarea vânzărilor, furnizorul este obligat să elibereze o chitanță cumpărătorului. În același timp, este obligat să înregistreze veniturile primite la administratorul fiscal online; în caz de defecțiune tehnică, în cel mult 48 de ore.

6. Anularea comenzii și retragerea din contract

6.1 Cumpărătorul recunoaște că, în conformitate cu dispozițiile articolului 1837 din Codul civil, nu este posibil să se retragă din contractul de cumpărare pentru furnizarea de bunuri care au fost modificate conform dorințelor sale sau pentru el, din contractul de cumpărare pentru livrarea de bunuri perisabile, precum și bunuri care au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri după livrare, din contractul de cumpărare pentru furnizarea bunurilor într-un pachet închis, pe care cumpărătorul le-a eliminat din pachet și din motive igienice nu poate fi returnat, și din contractul de cumpărare pentru furnizarea înregistrării audio sau video sau a programului de computer ambalajul lor original.

6.2 Dacă nu este un caz specificat la articolul 6.1 din Termeni și condiții sau un alt caz în care nu este posibil să se retragă din contractul de cumpărare, cumpărătorul, care este consumator, are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în conformitate cu § 1829 alin. în termen de paisprezece (14) zile de la primirea bunurilor (dacă cumpărătorul nu este consumator, perioada este de șapte (7) zile). Retragerea din contractul de cumpărare trebuie trimisă vânzătorului în perioada specificată în fraza anterioară. Pentru a se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul poate folosi formularul model furnizat de furnizor, care formează o anexă la termenii și condițiile. Retragerea din contractul de cumpărare poate fi trimisă de cumpărător la adresa biroului vânzătorului sau la adresa de e-mail a vânzătorului reklamație@ahprofi.ro (vă rugăm să precizați numărul comenzii dvs.).

6.3 În cazul retragerii din contractul de cumpărare în conformitate cu articolul 6.2 din Termeni și condiții, contractul de cumpărare este anulat de la început. Bunurile trebuie returnate furnizorului cumpărător (nu contra plății la livrare) în termen de paisprezece (14) zile de la livrarea retragerii din contractul de cumpărare către furnizor. Vă recomandăm să returnați mărfurile în ambalajul original, acesta trebuie să fie curat și complet. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, costurile asociate cu returnarea bunurilor către furnizor vor fi suportate de cumpărător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate prin poștă obișnuită din cauza naturii lor.

6.4 În cazul retragerii din contractul de cumpărare în conformitate cu articolul 6.2 din Termeni și condiții, furnizorul va returna fondurile primite de la cumpărător în termen de paisprezece (14) zile de la retragerea din contract de cumpărare de către cumpărător, în același mod în care furnizorul a primit de la cumpărător sau a convenit. În acest caz, cumpărătorul, care este consumator, are dreptul, de asemenea, la rambursarea fondurilor cheltuite pentru transport, în cea mai mică sumă oferită (chiar dacă a ales un mod de transport mai scump). Furnizorul are, de asemenea, dreptul de a returna performanța furnizată cumpărătorului la returnarea bunurilor către cumpărător sau în orice alt mod, dacă cumpărătorul este de acord și cumpărătorul nu suportă costuri suplimentare. Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, furnizorul nu este obligat să returneze cumpărătorului fondurile primite înainte ca acesta să returneze bunurile.

6.5 Furnizorul are dreptul să compenseze unilateral dreptul la despăgubire pentru daunele produse bunurilor împotriva dreptului cumpărătorului la rambursarea prețului de achiziție.

6.6 În cazurile în care cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în conformitate cu dispozițiile articolului 1829 alineatul 1 din Codul civil, furnizorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în orice moment, până când bunurile sunt preluate de către cumpărător. Într-un astfel de caz, furnizorul va returna cumpărătorului prețul de cumpărare fără întârziere nejustificată, fără numerar, în contul specificat de cumpărător sau într-un alt mod convenit.

6.7 Dacă un cadou este oferit cumpărătorului împreună cu bunurile, contractul de cadou dintre furnizor și cumpărător se încheie cu condiția de dezlegare a faptului că, în cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, contractul de cadou pentru un astfel de cadou își pierde efectul și cumpărătorul este obligat să îl returneze împreună cu bunurile și cadoul oferit.

Un model de formular de retragere este disponibil aici.

7. Transportul și livrarea mărfurilor

7.1 În cazul în care modul de transport este contractat pe baza unei cereri speciale a cumpărătorului, acesta își asumă riscul și orice costuri suplimentare asociate acestui mod de transport.

7.2 Dacă, conform contractului de cumpărare, furnizorul este obligat să livreze bunurile la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia bunurile la acest loc de livrare.

7.3 În cazul în care pentru motive din partea cumpărătorului este necesară livrarea bunurilor în mod repetat sau într-un alt mod decât cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a bunurilor, respectiv costurile asociate cu o altă metodă de livrare.

7.4 La primirea mărfurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului mărfurilor și, în cazul unor defecte, anunțați imediat transportatorul și înregistrați un registru de daune în protocolul de predare. În cazul în care cumpărătorul nu înregistrează daune, atunci furnizorul nu trebuie să confirme niciun fel de reclamație. În cazul constatării unei încălcări a ambalajului care indică intrarea neautorizată în transport, cumpărătorul nu trebuie să preia transportul de la transportator. Dacă cumpărătorul descoperă defecte numai după deschiderea coletului, este obligat să raporteze acest lucru furnizorului în termen de maximum trei zile lucrătoare.

7.5 Dacă expedierea nu poate fi livrată cumpărătorului, această expediere este returnată automat furnizorului.

7.6 În cazul în care cumpărătorul nu preia livrarea bunurilor îndeplinite în mod corespunzător din motive din partea sa, fără a se retrage din contractul de cumpărare, furnizorul are dreptul să stocheze această livrare în contul cumpărătorului, despre care îl va notifica. Într-un astfel de caz, cumpărătorul este obligat, de asemenea, să plătească costurile reale asociate cu livrarea mărfurilor (adică în special transportul și ambalarea) și o penalitate contractuală de 10% din valoarea mărfurilor livrate, dar cel puțin 95 RON. Cumpărătorului i se va trimite apoi o factură cu o anumită cantitate de marfă și o penalitate contractuală percepută.

7.7 Alte drepturi și obligații ale părților în transportul de mărfuri pot fi reglementate de condițiile speciale de livrare ale furnizorului, dacă acestea sunt emise de furnizor.

8. Drepturi și obligații de executare defectuoasă

8.1 Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care rezultă din executarea defectuoasă sunt reglementate de reglementările legale relevante, în general obligatorii (în special dispozițiile din § 1914-1925, § 2099-2117 și § 2161-2174 din Codul civil și dacă cumpărătorul este consumator, atunci Legea nr. 634 / 1992 Coll., Privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare).

8.2 Furnizorul este responsabil față de cumpărător că bunurile nu prezintă defecte la primire. În special, furnizorul este responsabil față de cumpărător că, în momentul în care cumpărătorul a preluat bunurile:

8.2.1 mărfurile au caracteristicile convenite de părți și, în absența unui acord, au caracteristicile descrise sau așteptate de cumpărător în ceea ce privește natura mărfurilor și pe baza publicității pe care o fac,

8.2.2 mărfurile sunt adecvate scopului menționat de furnizor pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate de obicei mărfuri de acest tip,

8.2.3 mărfurile corespund calității sau proiectului cu eșantionul sau modelul convenit, dacă calitatea sau designul a fost determinat în conformitate cu eșantionul sau modelul convenit,

Mărfurile sunt în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare și

8.2.5 mărfurile respectă cerințele reglementărilor legale.

8.3 Prevederile prevăzute la articolul 8.2 din Termeni și condiții nu se aplică bunurilor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit un preț mai mic, la uzura cauzată de utilizarea sa normală, la bunurile uzate pentru un defect corespunzător gradului de utilizare sau uzură acceptarea de către cumpărător sau dacă rezultă din natura mărfurilor.

8.4 În cazul în care cumpărătorul este consumator, dacă defectul se manifestă în termen de șase luni de la primire, se consideră că bunurile erau defecte în momentul primirii. Consumatorul este îndreptățit să exercite dreptul la un defect care apare în bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire. Cu excepția bateriilor care au o min. termen de valabilitate 6 luni. Consumatorul corporativ și clientul cu ridicata au dreptul de a exercita dreptul la un defect care apare în bunurile de consum în termen de șase luni de la primire.

8.5 Drepturile care rezultă din executarea defectuoasă sunt exercitate de cumpărător la adresa furnizorului, acolo unde reclamația este posibilă cu privire la gama de bunuri vândute, sau la sediul social sau la locul de desfășurare a activității.

8.6 Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea furnizorului pentru defecte pot fi reglementate prin procedura de plângere a furnizorului.

8.7 Calitatea la preluare

8.7.1 În cazul în care bunurile preluate au defecte (de exemplu, nu au proprietățile convenite sau așteptate în mod legitim, nu se potrivesc scopului obișnuit sau convenit, nu sunt complete, nu corespund cantității, dimensiunii, greutății sau calității sale nu corespund cu alți parametri legali, contractuali sau contractuali) , acestea sunt defecte ale bunurilor de care furnizorul este responsabil.

8.7.2 Cumpărătorul este îndreptățit să reclame defectele bunurilor la furnizor nu mai târziu de doi ani de la primirea bunurilor (în cazul consumatorului) sau în termen de 12 luni (în cazul unui consumator corporativ sau al unui client angro). La cerere, poate solicita fie eliminarea gratuită a defectului, fie o reducere rezonabilă din preț; sau dacă nu este disproporționat din cauza naturii defectului (în special defectul nu poate fi eliminat fără întârzieri nejustificate), se poate aplica o cerință de livrare a unui nou articol fără defecte sau a unei noi părți fără defecte dacă defectul se referă doar la această parte.

Dacă nu este posibilă repararea sau schimbul de bunuri, la retragerea din contract, cumpărătorul poate solicita rambursarea integrală a prețului de achiziție.

Furnizorul nu este obligat să respecte cererea cumpărătorului dacă dovedește că cumpărătorul știa despre defectul mărfii înainte de a prelua sau a provocat-o el însuși.

8.8 Drepturi legale de defecte

Vânzătorul este responsabil pentru defectele apărute după primirea mărfurilor în perioada de 24 de luni (în cazul consumatorului) sau în termen de 12 luni (în cazul unui consumator corporativ sau al unui client cu ridicata) sau pe durata de valabilitate menționată în reclame, ambalaje sau instrucțiuni însoțitoare.

Cumpărătorul recunoaște că termenii de responsabilitate și perioada de valabilitate nu pot fi echivalați cu durata de viață, în timp ce durata de viață a bateriei unor produse (sau a altor bunuri de consum cu o durată limitată de viață) scade odată cu utilizarea acestora și nu poate ajunge întotdeauna la întreaga perioadă de valabilitate. Durata de viață a bunurilor este susceptibilitatea la uzură cauzată de utilizarea normală. Acest lucru nu afectează dreptul cumpărătorului de a revendica bunurile în perioada de valabilitate relevantă. Cu toate acestea, cumpărătorul trebuie să țină cont de acest lucru, deoarece perioada de valabilitate nu acoperă uzura cauzată de utilizarea normală a articolului și nu poate fi confundată cu durata de viață a produsului.

În această perioadă, cumpărătorul poate depune o reclamație și, la alegerea sa, poate solicita o recompensă care constituie o încălcare semnificativă a contractului (indiferent dacă defectul poate fi remediat sau iremediabil):

• eliminarea defectului prin livrarea unui nou articol fără defect sau prin livrarea unui articol lipsă;

• eliminarea defectelor în mod gratuit;

• o reducere rezonabilă din prețul achiziției; sau

• rambursarea prețului de achiziție pe baza retragerii din contract.

Esențială este o încălcare a contractului pe care partea încălcată o cunoștea deja sau ar fi trebuit să o știe la momentul încheierii contractului că cealaltă parte nu ar fi încheiat contractul dacă ar fi prevăzut încălcarea.

În cazul unui defect care înseamnă o încălcare minoră a contractului (indiferent dacă defectul este remediabil sau iremediabil), cumpărătorul este îndreptățit să elimine defectul sau o reducere rezonabilă la prețul de achiziție.

Dacă un defect remediabil a apărut în mod repetat după reparații (a treia cerere pentru același defect sau a patra pentru defecte diferite) sau mărfurile prezintă un număr mare de defecte (cel puțin trei defecte în același timp), cumpărătorul poate solicita o reducere la prețul de cumpărare, poate schimba bunurile sau se poate retrage din contract .

Furnizorul nu este responsabil pentru defectele cauzate de uzura normală sau de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare.

9. Defecte de performanță, soluționarea reclamațiilor

9.1 În cazul în care cumpărătorul nu plătește prețul mărfii în perioada specificată, acesta are restanțe.

9.2 Cumpărătorul este sfătuit să inspecteze bunurile livrate imediat după primire și să revendice orice defecte ale acestor bunuri după livrare. În cazul în care mărfurile prezintă defecte în comparație cu productul comandat, furnizorul este obligat să elimine defectele prin reparare, înlocuire sau prin alte mijloace, conform acordului cu cumpărătorul (pentru mai multe consultați articolul 8 din Termeni și condiții).

9.3 În cazul în care furnizorul nu livrează mărfurile în termenul specificat, el nu este obligat să efectueze o înlocuire.

9.4 Vă rugăm să ne informați imediat despre reclamație (prin formularul de reclamație, în scris sau telefonic) înainte de a trimite bunurile revendicate. Vom examina revendicarea dvs. și o vom rezolva în mod individual. Reclamația este depusă în momentul în care furnizorul a aflat despre reclamația bunurilor de către cumpărător. Ulterior, vă vom emite o confirmare scrisă cu privire la momentul depunerii reclamației, care este conținutul acesteia, ce metodă de soluționare a reclamației este necesară; confirmarea suplimentară a datei și modului de tratare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și durata acesteia, sau o justificare scrisă pentru respingerea reclamației.

9.5 Bunurile revendicate pot fi livrate personal sau trimise către AHProfi s.r.o. (nu ramburs), împreună cu o descriere a defectului și detaliile de contact (adresa, telefon). De asemenea, vă recomandăm să furnizați o copie a documentului de vânzare sau a unui alt document care să dovedească achiziționarea de bunuri în magazinul online AHProfi.ro pentru bunurile revendicate. Ambalează în mod corespunzător mărfurile revendicate (nu suntem responsabili pentru daune în timpul transportului). Nu acceptăm produsele returnate trimise cu plata pentru transport la livrare.

9.6 Cumpărătorul este obligat să depună o reclamație la furnizor sau la persoana desemnată pentru reparații fără întârzieri nejustificate de la descoperirea defectului. Dacă face acest lucru în scris sau electronic, ar trebui să furnizeze datele sale de contact, o descriere a defectului și o cerere pentru metoda de soluționare a reclamației.

9.7 Contact pentru depunerea reclamațiilor: Veronika Tomíšková, reclamatii@ahprofi.ro

9.8 Cumpărătorul este obligat să informeze furnizorul ce drept a ales în legătură cu pretinsul defect al mărfii la notificarea defectului sau fără întârziere nejustificată după notificarea defectului. O schimbare de alegere fără consimțământul furnizorului este posibilă numai în cazul în care cumpărătorul a solicitat corectarea unui defect care se dovedește a fi ireparabil.

În cazul în care cumpărătorul nu își alege dreptul din cauza executării defecte, care reprezintă o încălcare materială a contractului în timp, el are drepturile ca și în cazul unei încălcări minore a contractului.

9.9 Cumpărătorul este obligat să dovedească achiziția de bunuri (de preferință prin dovada achiziției). Termenul limită pentru soluționarea plângerii începe din momentul depunerii plângerii. Mărfurile trebuie ambalate în ambalaje adecvate în timpul transportului pentru a preveni deteriorarea, trebuie să fie curate și complete.

9.10 Perioada de responsabilitate se prelungește cu momentul de la creanță până la soluționarea acesteia sau până la momentul în care cumpărătorul a fost obligat să ridice articolul. Dacă bunurile sau o parte din ele sunt schimbate, răspunderea furnizorului se aplică ca și cum ar fi o achiziție de bunuri noi sau o parte din acestea.

9.11 Dacă nu este posibilă monitorizarea online a stării soluționării reclamației, furnizorul se obligă să informeze cumpărătorul cu privire la soluționarea reclamației conform cererii sale prin e-mail sau prin SMS.

9.12 Furnizorul sau un angajat autorizat de acesta decide imediat asupra reclamației, în cazuri complexe în termen de trei zile lucrătoare. Această perioadă nu include timpul adecvat tipului de produs sau serviciu necesar unei evaluări profesionale a defectului.

9.13 Dacă furnizorul refuză eliminarea defectului, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă la preț sau se poate retrage din contract.

9.14 Furnizorul se angajează să revendice bunurile necesare (cărucior, ajutoare medicale etc.), inclusiv eliminarea defectului fără întârziere nejustificată, nu mai târziu de 14 zile de la aplicarea acestuia, cu excepția cazului în care sunt de acord în scris cu cumpărătorul pentru o perioadă mai lungă. Alternativ, poate oferi un produs de înlocuire pe durata reclamației.

9.15 Vânzătorul se va ocupa de reclamația (inclusiv eliminarea defectului) a cumpărătorului, care este consumator, fără întârzieri nejustificate, în termen de 30 de zile de la depunerea cererii, cu excepția cazului în care sunt de acord în scris cu cumpărătorul pe o perioadă mai lungă. După această perioadă, consumatorul are aceleași drepturi ca și când ar fi un defect care nu poate fi remediat.

9.16 Furnizorul nu are dreptul să solicite Cumpărătorului costurile suportate pentru soluționarea unei reclamații nejustificate.

9.17 În cazul unei reclamații justificate, consumatorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod oportun asociate reclamației (în special taxele de livrare pe care le-a plătit la trimiterea bunurilor solicitate). În cazul retragerii din contract din cauza unui defect, consumatorul are, de asemenea, dreptul la rambursarea costurilor rezonabile suportate pentru o astfel de retragere. Costurile asociate transportului mărfurilor către client după soluționarea reclamației sunt plătite de furnizor. Documentul fiscal pe care îl primiți împreună cu bunurile servește și ca certificat de conformitate.

9.18 Articolele 9.12 - 9.17 din acești termeni și condiții nu se aplică în cazul unui cumpărător care nu este un consumator - adică un consumator corporativ sau un client angro, unde este adevărat că reclamația va fi întotdeauna soluționată fără întârzieri nejustificate.

10. Alte drepturi și obligații ale părților contractante

10.1 Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin preluarea acestora și plata întregului preț de achiziție al bunurilor.

10.2 Furnizorul nu este obligat de niciun cod de conduită în raport cu Cumpărătorul în sensul prevederilor § 1826 alin. e) din Codul civil.

10.3 Tratarea reclamațiilor consumatorilor este asigurată de furnizor printr-o adresă electronică. Furnizorul va trimite informații despre soluționarea reclamației cumpărătorului la adresa electronică a cumpărătorului de la vanzari@ahprofi.ro.

10.4 Autoritatea cehă de inspecție comercială, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, IČ: 000 20 869, adresa de internet: https://adr.coi.cz/cs, este responsabilă de soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor care decurg din contractul de cumpărare. Atunci când se soluționează litigiile dintre furnizor și cumpărător din contractul de cumpărare, este posibil să se utilizeze platforma de soluționare a litigiilor online situată la http://ec.europa.eu/consumers/odr.

10.5 Centrul European pentru Consumatori Republica Cehă, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa Internet: http://www.evropskyspotrebitel.cz este un punct de contact în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22 / CE (Regulamentul online pentru soluționarea litigiilor consumatorilor).

10.6 Furnizorul are dreptul să vândă bunuri pe baza unei licențe comerciale. Licențierea comercială este efectuată în cadrul competenței sale de către biroul de licențe comerciale relevant. Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal supraveghează domeniul protecției datelor cu caracter personal. Într-o măsură limitată, autoritatea cehă de inspecție comercială supraveghează, de asemenea, respectarea Legii nr. 634/1992 Coll., Privind protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată.

10.7 Cumpărătorul își asumă prin prezenta riscul unei schimbări de circumstanțe în sensul articolului 1765 alin.2 din Codul civil.

11. Protecția datelor cu caracter personal

11.1 Protecția datelor cu caracter personal ale cumpărătorului este asigurată de Legea nr. 101/2000 Coll., Privind protecția datelor cu caracter personal, astfel cum a fost modificată și reglementată de Directiva GDPR europeană (Directiva 95/46 / CE a Parlamentului European și a Consiliului).

11.2 Prelucrarea datelor cu caracter personal este detaliată în articolul: Principiile protecției datelor cu caracter personal în AHProfi.ro. Mai jos sunt câteva informații cheie din acest articol de informații.

11.3 Cumpărătorul este de acord cu prelucrarea următoarelor date cu caracter personal: numele și prenumele, adresa de reședință, numărul de identificare, numărul de identificare fiscală, adresa de e-mail, numărul de telefon (denumite în continuare în mod colectiv „date cu caracter personal”), pentru care furnizorul are un așa-numit interes legitim .

11.4 Cumpărătorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către Furnizor, în scopul exercitării drepturilor și obligațiilor prevăzute în contractul de cumpărare și în scopul menținerii unui cont de utilizator. Cu excepția cazului în care cumpărătorul alege o altă opțiune, el acceptă prelucrarea datelor cu caracter personal de către vânzător și în scopul trimiterii de informații și mesaje comerciale către cumpărător pentru bunuri și servicii similare (alternative). Consimțământul pentru prelucrarea completă a datelor cu caracter personal conform acestui articol nu este o condiție care ar face în sine imposibilă încheierea unui contract de cumpărare.

11.5 Cumpărătorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către Furnizor pentru direcționarea publicității pe internet prin cookie-uri de pe computerul Cumpărătorului. Acest consimțământ este acordat de setările browserului (Internet Explorer, Edge, Chrome, Mozilla Firefox etc.). Acest consimțământ este acordat pentru serviciile de remarketing ale portalului Google.cz și ale filialelor sale și pentru serviciul de retargeting al portalurilor Seznam.cz și Facebook.com (mai multe în articolul: Politica de confidențialitate în AHProfi.ro). Datele personale vor fi procesate timp de 14 zile și vă vor ajuta să luați o decizie mai lungă de cumpărare.

11.6 Cumpărătorul recunoaște că este obligat să își precizeze corect și cu adevărat datele cu caracter personal (în timpul înregistrării, în contul său de utilizator, la comanda din interfața web a magazinului) și că este obligat să informeze furnizorul fără întârzieri nejustificate cu privire la orice modificare a datelor sale personale.

11.7 Furnizorul poate autoriza o terță parte să proceseze datele personale ale cumpărătorului ca procesator. Cu excepția persoanelor care transportă mărfuri și alte activități specificate în articol: Principiile protecției datelor cu caracter personal în AHProfi.ro, datele cu caracter personal nu vor fi transmise de către vânzător către terți fără acordul prealabil al cumpărătorului.

11.8 Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pentru timpul strict necesar. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate în format electronic într-un mod automat sau în formă tipărită într-o manieră neautomatizată pentru nevoile de interes legitim.

11.9 Cumpărătorul confirmă că datele cu caracter personal furnizate sunt corecte și adevărate și că a fost informat că aceasta este o furnizare voluntară de date cu caracter personal.

11.10 În cazul în care cumpărătorul consideră că furnizorul sau procesatorul (articolul 11.5) efectuează prelucrarea datelor sale personale, ceea ce este contrar protecției vieții private și personale a cumpărătorului sau contrar legii, mai ales dacă datele cu caracter personal sunt inexacte în ceea ce privește scopul prelucrării lor, poate:

11.10.1. Dreptul de acces la datele cu caracter personal.

Puteți avea o declarație de informații o dată pe an, pe care le știm despre dvs.

11.10.2. Dreptul de corectare.

Dacă avem informații personale incorecte, anunțați-ne și le vom corecta imediat (adresă, telefon, număr de identificare etc.).

11.10.3. Dreptul de ștergere.

Desigur, puteți solicita ștergerea datelor cu caracter personal. Dacă nu avem un interes legal sau legitim mai mare, atunci vom șterge imediat datele cu caracter personal.

11.10.4. Dreptul de a restricționa prelucrarea.

11.10.5. Dreptul de a transfera datele cu caracter personal.

Dacă ne cereți să facem o declarație, o puteți transmite apoi oricui credeți că este potrivit.

11.10.6. Dreptul de a obiecta.

Dacă aveți îndoieli sau credeți că prelucrăm datele dvs. personale cu încălcarea normei legale din Republica Cehă, atunci anunțați-ne obiecția, o vom evalua și, dacă este posibil, vom răspunde nevoilor dumneavoastră.

11.10.7. Dreptul de a depune o reclamație la ÚOOÚ.

Dacă credeți că ceva nu este în regulă și nu putem răspunde nevoilor dumneavoastră, puteți avea desigur posibilitatea de a depune o reclamație la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. Dar credem cu tărie că aceasta va fi o soluție extremă, care nu se va întâmpla.

Biroul pentru protecția datelor cu caracter personal

Lt. Col. Sochora 27

170 00 Praga 7

www.uoou.cz

posta@uoou.cz

11.11 Dacă cumpărătorul solicită informații despre prelucrarea datelor sale personale, vânzătorul este obligat să furnizeze aceste informații. Vânzătorul are dreptul să ceară o plată rezonabilă pentru furnizarea de informații conform frazei anterioare, care nu depășește costurile necesare pentru furnizarea de informații.

12. Trimiterea de mesaje de afaceri și stocarea cookie-urilor

Aceste puncte sunt explicate cu precizie în articolul: Principiile protecției datelor cu caracter personal în AHProfi.ro.

12.1 Cumpărătorul este de acord cu trimiterea informațiilor legate de bunurile, serviciile sau afacerile Vânzătorului la adresa electronică a Cumpărătorului și este de asemenea de acord cu trimiterea de comunicări comerciale de către Vânzător la adresa electronică a Cumpărătorului, a se vedea interesul legitim al Furnizorului. Cumpărătorul își poate exercita drepturile în orice moment (a se vedea punctele 11.10).

12.2 Cumpărătorul este de acord cu stocarea așa-numitelor cookie-uri pe computerul său. Dacă este posibil să efectuați o achiziție pe site-ul web și să îndepliniți obligațiile vânzătorului în temeiul contractului de cumpărare fără a stoca așa-numitele cookie-uri pe computerul cumpărătorului, cumpărătorul poate revoca în orice moment consimțământul conform frazei anterioare.

13. Dispoziții finale

13.1 Prețurile actuale sunt întotdeauna cele de pe site-ul nostru web (www.ahprofi.ro), în pliante și cataloage pot fi diferite.

13.2 Trimitem cadouri numai dacă clientul le declară în comandă.

13.3 Vânzătorul nu este răspunzător pentru întârzierile sau posibilitatea executării din cauza forței majore (în special incendiu, grevă, restricții legale la import și export, întârzieri din partea transportatorului etc.)

13.4 Pentru relațiile juridice care nu sunt reglementate de aceste condiții de livrare, se vor aplica dispozițiile relevante ale Codului civil, astfel cum a fost modificat.

13.5 Prin semnarea scrisorii de trăsură, destinatarul confirmă integritatea externă și integralitatea lotului livrat. Dacă expedierea are ambalaje deteriorate, scrieți acest fapt în protocolul de predare sau nu acceptați expedierea. Condiția prealabilă pentru nedeteriorarea mărfurilor în timpul transportului este în primul rând integritatea externă a lotului livrat. În cazul în care destinatarul descoperă defectul numai la despachetare, el trebuie să îl raporteze furnizorului în termen de cel mult trei zile lucrătoare.

Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.

13.6 Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional (străin), atunci părțile convin că relația este guvernată de legislația ramână. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului care decurg din reglementări legale în general obligatorii.

13.7 În cazul în care o prevedere a Termenilor și condițiilor este sau devine nevalidă sau ineficientă, prevederea nevalidă va fi înlocuită cu o prevedere a cărei semnificație este cât mai apropiată de prevederea nevalidă. Nevaliditatea sau ineficiența unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții.

13.8 Contractul de cumpărare, inclusiv condițiile comerciale, este arhivat de vânzător în formă electronică și nu este accesibil terților părți neparticipante.

Vă recomandăm să returnați mărfurile în ambalajul original, acesta trebuie să fie curat și complet.